همراهم شوید

ساخت وبلاگ

همان‌طور که ماسک صورت برای درخشندگی و طراوت پوست مؤثر و مفید است، استفاده از ماسک مو هم برای بهبود وضعیت و سلامتی موها ضروری است. چرا که این محصول، کاربردها و خواصی منحصر به فرد دارد.

بنظر شما بهترین ماسک موی خانگی کدام است؟

این خواص، برای ترمیم موهای آسیب دیده که در اثر رنگ، دکلره و یا شیوه‌های نادرست شست‌و‌شو دچار وز ، موخوره و مشکلاتی از این دست شده‌اند و دیگر آن لطافت، درخشش و سلامت اولیه خود را ندارند حیاتی هستند. بنابراین اگر می‌خواهید که زیبایی، نرمی و شادابی موهایتان را حفظ کنید، استفاده از ماسک های مو یکی از مهم‌ترین گزینه‌های پیشنهادی است.

 

گاهی اوقات از ماسک برای مو به‌عنوان یک نرم‌کننده‌ عمیق یا فوری هم استفاده می‌کنند؛ اما باید بدانید که اساساً ماسک نرم کننده مو با نرم‌کننده‌های فوری مو از نظر کاربرد، میزان غلظت مواد مؤثره و مدتی که از آن روی موها استفاده می‌کنید، متفاوت است.

زیبایی، نرمی و شادابی موهایتان را حفظ کنید، استفاده از ماسک های مو یکی از مهم‌ترین گزینه‌های پیشنهادی است.

شما چه ماسک موی خانگی برای رشد استفاده میکنید؟

 شاید با خود فکر کنید که استفاده از این محصول آرایشی بهداشتی به هزینه بالا یا صرف وقت زیادی نیاز دارد، اما خوب است بدانید که شما می‌توانید به‌راحتی در خانه و با خوراکی‌های موجود در آشپزخانه ماسک مو خانگی تهیه کنید. طبق تحقیقات انجام شده در سال 2011 و 2015 موز و روغن نارگیل از جمله مواد طبیعی مفید برای مو هستند.

 

فواید ماسک‌ مو چیست؟

در خصوص فواید استفاده از این محصول، موارد زیادی را می‌توان نام برد. این موارد با توجه به ترکیبات ماسک و نوع موی شما، با هم تفاوت دارند.

به‌طور کلی از جمله فایده‌های استفاده از ماسک‌مو، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

درخشندگی، براق شدن مو و نرم کنندگی

کاهش آسیب و شکنندگی موها

رطوبت‌رسانی

کاهش وز شدن مو

بهبود سلامتی پوست سر

تقویت موی سر

کاهش آسیب‌های ناشی از آلودگی‌های محیطی

همچنین ماسک موی خانگی برای رشد مو نیز استفاده می‌شود و تاثیر زیادی در روند رشد دارد.

مضرات ماسک مو

ماسک‌ مو در کنار تمام مزایای خارق العاده‌ای که برای موها به همراه دارد، استفاده‌ی مداوم و پیوسته از آن می‌تواند عوارضی را برای موهای شما در پی داشته باشد. از این رو ما به شما توصیه می‌کنیم موهای خود را به طور مداوم و پیوسته به استفاده از ماسک‌مو عادت ندهید، تا زمانی که مواد لازم برای تغذیه‌ موهایتان از طریق ماسک مو تامین می‌شود از آن استفاده کنید از آن پس استفاده‌ مکرر از ماسک مو می‌تواند آسیب‌هایی را به موهای شما وارد کند. از مضرات ماسک مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  استفاده‌ طولانی مدت از ماسک مو می‌تواند باعث ریزش مو شود.
  • حساس و شکننده شدن مو
  • عدم حالت پذیری و زیبایی

بهترین ماسک مو

ماسک مو یک گزینه‌ مناسب برای بهبود وضعیت موهای پریشان است. در حال حاضر روش‌های روتین ترمیم مو هزینه‌های گزافی را برای افراد در پی دارد. با توجه به این مسئله ماسک مو خانگی جایگزین مناسبی برای چنین روش‌هایی می‌باشد. در زیر لیستی از بهترین ماسک موها را برای رشد و سلامت موهای شما آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید به آسانی و به کمک موادی که در خانه دارید جانی دوباره به موهای آسیب دیده‌ی خود بدهید.

  •       ماسک سرکه سیب
  •       ماسک عسل و روغن نارگیل
  •       ماسک پروتئین موز برای مو
  •       ماسک مرطوب کننده مو با میوه آووکادو
  •       ماسک شیر نارگیل برای موهای خشک

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 125 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:29

ارسال بار هوایی از طریق هواپیما در اصطلاح فریت بار یا حمل بار هوایی گفته می شود در واقع فریت بار به استرالیا از طریق هواپیما یکی از امن ترین و راحترین روشهای ارسال بار به استرالیا می باشد. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی کالا تجارت اسکان، یکی از برترین شرکت ها در این زمینه می باشد . کارشناس فریت بار و حمل بار هوایی شرکت کالا تجارت اسکان، ارئه خدمات مشاوره ی رایگان در این زمینه می تواند برای افرادی که قصد فریت بار به استرالیا را دارند بسیار مفید باشد .

بسته بندی  لوازم منزل و بار مسافر جهت ارسال به استرالیا

در زمان تعیین شده برای بسته بندی، تیم بسته بندی یک شرکت معتبر که دارای تخصص بسیار بالایی در امر پکینگ و پالت بندی باشد، به موقعیت بار یا منزل مشتری اعزام می شوند.

این گروه تمامی متریال و لوازم بسته بندی را به همراه دارند و به محض رسیدن به مقصد، شروع به بسته بندی می کنند و تمامی لوازم را در کارتن های مخصوص فریت بار قرار می دهند .

بعد از اینکه بسته بندی کارتن ها نیز به اتمام رسید برای انسجام بیشتر، کارتن ها را بر روی پالت پلاستیکی فیکس می کنند و در نهایت بار آماده هندلینگ می شود .

هندلینگ و ارسال بار به فرودگاه

بعد از اتمام بسته بندی لوزام منزل، بار به صورت دقیق در کامیونت شرکت یا ون بارگیری می شود و جهت صدور بارنامه و ارسال به فرودگاه امام خمینی (ره ) ارسال می شود. استفاده از راننده ماهر و کار بلد جهت جلوگیری از آسیب احتمالی بارها در اولویت کاری یک شرکت حرفه ایی قرار دارد این کار باعث حفظ امنیت بار می شود و این امنیت به طور غیر مستقیم، قیمت فریت بار به استرالیا را کاهش می دهد.

 

انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی و صدور بارنامه

بعد از اینکه بار به فرودگاه رسید کارشناس شرکت باربری که انتخاب کرده اید مانند شرکت کالا تجارت اسکان، کارهای گمرکی و تشریفاتی فرودگاهی را برای صدور بار شما را انجام می دهد و  در نهایت بارنامه صادر شده و بار برای ارسال به استرالیا اماده می شود .

تسویه حساب و ارسال بار به استرالیا

وقتی بارنامه توسط یکی از شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد ؛ مشتری باید اقدام به تسویه حساب با شرکت کند . که با مدیریت در ارتباط است .

بعد از پرداخت قیمت فریت بار به استرالیا، بار به مقصد مشتری ارسال می شود .  هزینه ای که مشتری برای ارسال بار به استرالیا باید پرداخت کند بر اساس میزان وزنی است که در بارنامه نوشته شده است و هزینه ای که برای هر کیلو گرم بار قبلا از طرف شرکت اعلام شده است.

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 15:44

کشور آلمان دومین کشور مهاجر پذیر جهان پس از آمریکا محسوب شده و تقریبا 5 میلیون مسلمان را در خود جای داده و لذا کشوری بسیار عالی برای مهاجرت هموطنان ما محسوب میشود.همچنین وجود دانشگاه‌های معتبر و رایگان بودن تحصیلات در این کشور باعث رشد روند مهاجرت دانشجویان ایرانی به این کشور شده است.

تمام این مسائل باعث شده که ارسال بار مسافری و دانشجویی ، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین به صورت فریت بار به آلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار شده باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون هامبورگ، فرانکفورت، برلین، مونیخ ، کلن، دوسلدورف و... اهمیت بسزایی دارد.

 

برای ارسال بار به آلمان به مدارک زیر نیاز دارید ؛

•           کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به آلمان

•           مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)

•           پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

•           اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، می توانید از باربری کالا تجارت اسکان کمک بگیرید تا در امور صادرات بار، شما را راهنمایی کنند و به شما در زمینه قیمت فریت بار به آلمان اطلاعاتی لازم را بدهند.

 

بار خود را در گمرک آلمان ترخیص کرده و تحویل بگیرید

در آلمان شما در داخل اتحادیه اروپا سفر می کنید لذا هیچ محدودتی در مقدار و یا ارزش کالاهایی که برای مصارف شخصی‌تان وارد میکنید وجود ندارد. کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند. اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما می بایست تا 48 ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.

 

راهنمای تحویل بار فریت در آلمان

1. هزینه انبار داری تا48 ساعت رایگان و بعد از آن با توجه به وزن، حجم و نوع بار محاسبه می گردد.

2. ارائه پکینگ لیست و اینوویس، شماره بارنامه و کارت شناسایی (پاسپورت) در مقصد الزامی است.

شرکت های حمل و نقل هوایی، توسط معتبرترین ایرلاین های بین المللی و با بهترین و پایین ترین قیمت فریت بار به آلمان، محموله ی شما را به مقصد شما در آلمان بصورت زمینی و هوایی حمل می نمایند.

در گمرک اجازه خروج چه وسایلی را می دهند

درترمینال خدمات بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل کالا تجارت اسکان برای فریت بار به آلمان  جهت ارسال بار شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه را به آلمان ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان، کمد، میز، بوفه، تخت، پیانو، کامپیوتر، چمدان های لوازم شخصی، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود.

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 137 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 20:33

با افزایش سیل مهاجرت به آلمان و اقامت در آن ، یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان، مسافران و مهاجران ، ارسال وسایل دانشجویی ، خرده بار منزل، چمدان اضافه بار و لوازم شخصی و وسایل منزل خود به آلمان می باشد. ارسال اضافه بار مسافری، با هزینه های ارسال "اضافه بار مسافری" بسیار سنگین و هزینه بر است ، لذا مسافران عزیز می بایست برای ارسال چمدان مسافری و وسایل منزل خود به این کشور از طریق فریت بار  به آلمان اقدام کنند.

 

حمل هوایی لوازم شخصی به آلمان

نیاز نیست شما مبالغ هنگفت بابت اضافه بار مسافری بپردازید. کلیه ی لوازم شخصی را نیز میتوان بصورت فریت به آلمان ارسال نمود. شما میتوانید چند روز پیش از پرواز، چمدان های خود را که حاوی لوازم شخصی شماست، به مقصد مورد نظرتان فریت نمایید.

 

فریت لوازم دانشجویی به آلمان

ممکن است قصد ادامه ی تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر آلمان را داشته باشید. شما هم میتوانید کلیه ی لوازم مورد نیاز خود را اعم از پوشاک، کتاب و جزوات درسی، سی دی و لوح های فشرده، مواد خوراکی (خشکبار و غذاهای آماده در بسته بندی‌های تجاری) با فریت بار به آلمان ارسال نمایید.

 

ارسال هوایی حیوان خانگی به آلمان

چنانچه تمایل دارید تا حیوان خانگی خود را اعم از سگ، گربه، خرگوش، پرنده، آبزیان اعم از ماهی های آکواریومی و تزئینی و ... با هواپیما به یکی از شهرهای آلمان ارسال نمایید، شرکت کالا تجارت اسکان با کادر تخصصی خود در فریت بار به آلمان در این زمینه در خدمت شماست.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی حمل حیوانات زنده و خانگی بصورت هوایی به خارج از کشور، صفحه ی حمل هوایی حیوانات خانگی را در شرکت کالا تجارت اسکان مطالعه نمایید.

 

فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به آلمان

برای ارسال بارهای تجاری اعم از ماشین آلات صعتی، دستگاههای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، قطعات صنعتی، ابزار آلات و ... به آلمان، میتوانید از سالها تجربه ی شرکت کالا تجارت در این زمینه یاری بجویید.

همکاران ما با بهترین مسیرهای حمل هوایی، توسط معتبرترین ایرلاینهای بین المللی و با بهترین و پایین ترین قیمت فریت بار به آلمان، محموله ی شما را به مقصد شما در آلمان بصورت فریت بار به آلمان  ارسال می نمایند.

 

ارسال جنازه متوفی با تابوت به آلمان | حمل هوایی متوفی از آلمان به ایران

امیدواریم هیچگاه مجبور نشوید دنبال چنین سرویسی باشید؛ اما چنانچه نیازمند حمل و ارسال جنازه متوفای خود با تابوت به آلمان شدید و یا اینکه خواستار این باشید که تابوت متوفای خود را از آلمان به ایران با هواپیما بفرستید ، شرکت های حمل و نقل هوایی میتوانند شما را در این امر یاری دهند. این شرکت ها می‌توانند برای کلیه ی مراحل ارسال تابوت از ایران به این کشور، و یا ارسال تابوت و جنازه از آلمان به ایران بشما مشاوره ی رایگان بدهند و این امر را برای شما به نحو احسن و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

قیمت فریت بار به آلمان یک تابوت را میتوانید در تماس تلفنی با مشاورین شرکت های حمل و نقل هوایی جویا شوید. ما در تمام مراحل و تشریفات انجام کار در کنار شما خواهیم بود.

 

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 123 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 19:00

حمل بار به امارات  توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود. این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار به امارات را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به امارات بسیار مهم وبرهن می باشد.

تمام این مسائل باعث شده که قیمت حمل بار به امارات برای بارهای مسافری و دانشجویی، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون ابوظبی اول به شهر دبی فرستاده می شود و سپس با یک پرواز سریع به مقصد ارسال می گردد.

تعرفه‌ی فریت بار به امارات به چه چیزهایی بستگی دارد؟

تعرفه‌ی ارسال بار به امارات به مواردی که در زیر عنوان میکنیم بستگی دارد:

•          هزینه بسته بندی بار فریت

•          هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)

•          هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری

•          هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی

•          هزینه بارنامه‌ی هوایی

•          هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

چه مقدار بار را می توانیم با خود به امارات ببریم

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای امارات ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای امارات آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود در تمام زمینه ها به خصوص قیمت حمل بار به امارات آماده می باشند.

 

به چه مدارکی برای رفتن به دبی نیاز دارید؟

مدارکی که برای حمل بار به امارات به صورت مسافری و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

 

• یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما

 

• اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار

 

• پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

 

قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف امارات

همانطور که قبلا گفته شد، قیمت حمل بار به امارات و شهرهای مختلف آن با هم، متفاوت می‌باشد. حتی هزینه‌ی ارسال بار به شهرها نیز یکی نیستند. مانند مثال ؛ دبی، ابوظبی و ...

چرا که پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوتی انجام می گیرد؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد.

تماس با همکاران ما در واحد فروش بار دفتر خدمات فریت بار کالا تجارت اسکان در فرودگاه امام خمینی (ره)، شما را در مدیریت هزینه‌های ارسال کالا به مقصد مورد نظرتان، یاری می‌رساند.

 

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 113 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 16:16

این که مسئله هزینه و انتخاب یک باربری خوب، اولین و مهمترین چالش هایی است که افراد هنگام اسباب کشی با آن رو به رو می شوند، کاملا واضح وقابل در کرد است.

برای همه این که یک اسباب کشی، هم راحت باشد و هم هزینه آن مقرون به صرفه، بسیار اهمیت دارد. یک باربری با یک کادر خوب و دوره دیده می تواند تا حد زیادی در زمان و هزینه بسته بندی اسباب کشی منزل کمک حال باشد و کیفیت جا به جایی را تضمین نماید.

یک باربری خوب هزینه ها را کاهش می دهد

کمک گرفتن از یک باربری به صورت غیر مستقیم در هزینه های شما تاثیر می گذارد و باعث کم شدن آن می گردد. باربری با استفاده از تجهیزات مخصوص، بار شما را بسته بندی کرده و در ماشین مناسب بار، طوری میچیند که هنگام حرکت آسیبی نبیند.این کیفیت در کار خودش هزینه های جا به جایی را کاهش می دهد. چون اگر وسایل درست بسته بندی نشده و درست بار زده نشوند، وسایل آسیب دیده و خسارتی بیشتر از هزینه باربری برایتان پیش می آید.

دیگر مشتری نیازی به حمل وسایل سنگین نخواهد داشت

جا به جایی وسایل سنگین منزل، مانند یخچال، مبلمان، فریزر، تخت خواب و …. به تخصص نیاز دارد تا باعث آسیب به ستون فقرات و یا گرفتی عضلانی نگردد. باربری ها با فرستادن نیروهای دوره دیده و کارآزموده این کار را برای مشریان انجام می دهند و از سختی اسباب کشی کم می نمایند.

توانایی کنترل قیمت بسته بندی را دارد

باربری هاي مسئول و با سابقه، تمام تلاششان این است که وسايل را از آسيب احتمالی حفظ كنند و سالم رساندن بار برایشان بر هرمورد دیگری اولویت دارد. برای شناخت چنین باربری هایی باید به خدماتی که به مشتریانشان ارائه می دهند، دقت کنید.

 

در بالا بودن کیفیت لوازم بسته بندی دقت می کنند

باربری های حرفه ايي، از لوازم با كيفيت، براي بسته بندي استفاده مي كنند. آن ها وسايل را با دقت در نايلون هاي حبابدار می پیچند و جاهاي خالي در كارتن را با يونوليت پر میكنند تا وسايل هنگام حركت ماشين تكان نخورده و آسيب نبيند و براي محكم شدن بسته بندي، دور تا دور كارتن ها را، با چسب محكم كرده تا از امنيت بار مطمئن شوند.

 

در چیدمان وسایل در وسیله باربری حرفه ایی هستند

اگر با شیوه اصولی چیدمان در در یک وسیله باربری آشنا باشید، میتوانید طوری آن ها را بچینید که کمترین جا را اشغال کنند در نتیجه وسایل بیشتری در وسیله نقلیه جا شود. این از دفعات رفت و برگشت کم می کند. احتمال آسیب دیدن بار را کاهش می دهد و در نهایت اسباب کشی منزل سریع تر به پایان می رسد.

در باربری سرعت عمل را حفظ می کنند

باربری هایی که کارگران دوره دیده دارند، می دانند که سرعت عمل به اندازه کیفیت جا به جایی، برای مشتری اهمیت دارد. در این روزها اینکه اثاثیه در هنگام اسباب کشی، خیلی زودجمع، بسته بندی و بار زده شود، برای همه مهم است چون سرعت عمل باربری باعث میشود صاحب بار سریع تر در محل جدید مستقر شده و زندگی اش به روال قدیم بازگردد.

مشتري از باربري انتظار دارد بسته بندی از صفر تا صد اثاثیه منزل را انجام داده و در سلامت کامل در مقصد به او تحویل دهند.

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 126 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:46